"میرے اوپر غداری کا فتوی کیوں لگا رہے ہیں مفتی صاحب؟ نواز شریف کا پی ڈی ایم میٹنگ سے خطاب"

 


‏میرے اوپر غداری کا فتوی کیوں لگا رہے ہیں مفتی صاحب؟

نواز شریف کا پی ڈی ایم میٹنگ سے خطاب


‏نواز شریف کا سوال...

‏ کیا میں نے آئین توڑا ہے؟ کیا میں نے فاطمہ جناح کو قید کروایا ہے؟ کیا 1971میں ملک کو توڑ کر میں نے دو ٹکڑے کروایا تھا؟

‏کیا 2001 میں میں نے امریکی جنگ میں ملک کو پھنسایا تھا؟

‏کیا میں نے ہزاروں پاکستانیوں کو ‏ڈالرز کے عوض قربان کروایا ہے؟

‏کیا اسامہ بن لادن کو میں نے ملک میں ٹھہرایا؟ پھر جب اسے قتل کرنے کیلئے امریکہ نے آپکو بتائے بغیر کارروائی کی اور جب ملک کی سیکیورٹی کی پوری دنیا میں بدنامی ہوئی تو اسکا ذمہ دار میں ہوں؟

‏کیا اس راڈار کا کنٹرول میرے ہاتھ میں تھا جو امریکی ہیلی کاپٹر کو نہ دیکھ سکا؟ کیا اسوقت میں ڈیوٹی پہ تھا جب میں سویا رہا اور امریکی آپریشن کر کے چلے گئے اور مجھے TV سے پتا چلا؟


‏کیا 99 کمپنیاں میری پکڑی گئیں جن کا کوئی ریکارڈ نہیں ہے؟


‏کیا آسٹریلیا میں جزیرہ میں نے خریدا ہوا ہے؟


‏کیا بجلی کے بل میں نے جلائے ہیں؟ کیا لوگوں کو میں نے سول نافرمانی کی تاکید کی تھی؟

‏پارلیمنٹ اور PTV پر حملہ میں ‏نے کیا تھا؟

‏کیا میری پارٹی پر فارن فنڈنگ اسرائیلی اور انڈین فنڈنگ کا کیس چل رہا ھے اس پر stay کیا میں نے لے رکھا ہے؟

Comments

Popular posts from this blog

Top 10 bedtime habits you must avoid

کسی اور کا سچ بھی سچ ہوسکتا ہے

Top 50 attitude bio ideas for boys in fancy words with cool emoji's